poniedziałek, 24 marca 2014

Bransoletki w lesie

Parę dni temu wyprowadziłam moje bransoletki na spacer. Na Etsy wiele osób woli, gdy przedmioty nie są fotografowane na białym, sterylnym tle. Postanowiłam wykorzystać pogodny, wczesnowiosenny dzień. Jeśli ja miałabym kupować biżuterię, wolałabym jednak zdjęcie na jednolitym tle. Lepiej widać szczegóły, można skupić się na przedmiocie. Dla odmiany jednak spróbowałam czegoś innego. A jak Wam się podoba? A co sądzicie o bransoletkach z białego sznurka? Dziękuję Wam, że wciąż jesteście, choć ja tak rzadko do Was zaglądam. Ciężko znaleźć czas na odwiedziny...











9 komentarzy:

  1. Na tle natury prezentują się równie pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności. Na tle tych porostów i porowatego drewna po prostu cudo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne połączenia materiałów i kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. LOVE them! I particularly adore the bright colors against the neutral colored linen

    OdpowiedzUsuń
  5. jednym słowem... dotleniłaś je trochę ... hihi
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wam bardzo. Sama je lubię. Próbowałam zmienić zapięcie na metalowe, bo z nim najwięcej pracy, ale efekt był marny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne bransoletki i cudne zdjęcia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi jestem Karolina ,
    niezwykle dobrze czyta się twoje wpisy, zapewne obejrze twojego bloga także nie raz, a teraz pozdrawiam i proponuje odwiedzić moją strone www

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...